Obsługa księgowo - finansowa
-
Prowadzenie rachunkowości wspólnoty w sposób ustalony ze wspólnotą mieszkaniową.
-
Terminowe regulowanie bieżących zobowiązań finansowych wspólnoty.
-
Ewidencja i kontrola wydatków na koszty utrzymania części wspólnych nieruchomości.
-
Przygotowywanie informacji o poniesionych kosztach utrzymania nieruchomości oraz przychodach, w terminach uzgodnionych z Zarządem.
-
Kalkulacja wysokości i opłat zaliczek właścicieli lokali na koszty utrzymania części wspólnych nieruchomości i z tytułu świadczeń indywidualnych oraz ich okresowe rozliczanie.
-
Ewidencja wpłat zaliczek dokonywanych przez członków wspólnoty oraz kontrola ich prawidłowości i terminowości wnoszenia.
-
Windykacja opłat od właścicieli lokali z tytułu kosztów utrzymania nieruchomości wspólnej, kosztów zużytych mediów, funduszu remontowego łącznie z przygotowywaniem wystąpień Zarządu w postępowaniu upominawczym.
-
Przygotowywanie rocznych i wieloletnich planów gospodarczych i finansowych oraz sprawozdań z ich realizacji, w szczególności rocznego sprawozdania finansowego.
-
Prowadzenie obowiązujących statystyk i sprawozdawczości.